• وبلاگ : گفتگوي رو در رو...
  • يادداشت : چادرم قدرت من است
  • نظرات : 3 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + بازوي ولايت 

    سلام.

    خيلي جالب و محکم کتابت کرده ايد. البته عزت رو بي خيال شيد. خيلي وقته ازش قطع اميد شده. به نظر من شماها هستيد که چادر رو معني مي کنيد. نگران اين مرد با همه گاف هاش نباشيد. خدا هر روز اين سلاحتون رو (چادر) برنده تر کنه تا باهاش بزنيد ......  همه بي پدر مادر هاي خود فروخته سينما نشين رو جر بديد(در جاي خالي کلمه مناسب بگذاريد). واقعا چادر بايد چادر شما باشه. فقط يادتون باشه اونقدر بي عيب برخورد کنيد تا همه چادر رو خود زينت ببينند.

    + سارا 
    اين قدرت و افتخار چادر را براي خودتان و کساني که باورش دارند نگاه داريد و آن را توي صورت اين و آن پرتاب نکنيد! سعادتش هم مال خود شما و امثال شما! با فرهنگ بودن هم به حرف نيست به عمل است، به اين است که به باور خودتان عمل کنيد و به ديگران هم که به باور شما اعتقادي ندارند، احترام بگذاريد و کاري به کار آنها نداشته باشيد چون آنها هم حق دارند بنابر اعتقاد و باور خودشان زندگي و عمل کنند، اين چيزها هم هيچ ربطي به تهاجم فرهنگي ندارد بلکه نتيجه بيش از سي سال آزار و اذيت مردم بوسيله يک گرو از مذهبي ها و زور گفتن به مردم است! تحصيلات هم براي کسي که زمينه اش را نداشته باشد فهم، شعور و فرهنگ نمي آورد فقط طرف در يک زمينه اي داراي تخصص مي شود همين و بس!
    پاسخ

    سلام.هنوز به کارتان به قول خودت کار داشتيم نتيجه اش شده همان چيزهايي که پارسال ازتان ديديم و ادامه اش کرور کرور کامنتهايي مملو از القابي برازنده خودتان که توي وبلاگهاي من و امثال من نثارمان کرديد. نه عزيز من ما به کارتان کاري نداشته ايم. اشتباه کرده اي.مااگر حقيقتا مي خواستيم به کارتان کار داشته باشيم که تو و امثال تو جرات نمي کرديد هرچه از دهنتان در مي آيد توي مجله ها و نشرياتتان، توي بيانيه هايتان، توي شعارهايتان بگوييد و لگدمال کنيد خون آن همه شهيدي را که اگر نبودند بايد الان به صدام و امثال او ميگفتيد بابا!حتما ميگويي باز هم خون اين شهيدانتان را به رخ ما نکشيد، بله که مي کشيم چون شما مديون آنها هستيد، البته شهداي واقعي نه کشته هاي سبز الکي... ما اگر به کارتان کار داشتيم که ريشه شما همان سي سال پيش زده شده بود.از تحصيلات گفتي و اينکه درک و شعور نمي آورد با اين حرفت موافقم چون نمونه اش را در تو و امثال تو دارم ميبينم.

    سلام عزيز

    خوب نوشتي

    چ سطح فكري داره اين پايينيه!

    + .. 
    شما اول عکس اين دختر کوچولو رو از وبلاگت حذف کن مبادا برادر ارزشي ها با ديدن موهاي اين دختر دچار انحراف بشن
    + داود 

    "من بدبخت، مطلقه، بيوه، پير، حاشيه نشين، مهاجر، متهم، معتاد، خاک برسر، شهرستاني امل، در و دهاتي و ... نيستم. "

    ولي حيوانيتت سر به فلک ميکشه دليلش اينه:
    "چقدر دلم خنک شد! وقتي رفتيم توي پروما ديدم که اونجا خيلي خلوته و دليلش هم چيزي جز راه ندادن بدحجابها نبود. البته اينطور هم نبود که ديگه همه چادري باشن باز هم بودن افراد کمي تا قسمتي بدحجاب که البته با خانواده و يا شوهر بي غيرتشان تشريف آورده بودن براي فساد في الارض."

    اگر قرار به برخورد باشه بايد با موجوداتي شبيه به تو که انسانيتشون رو به حراج ميگذارند برخورد بشه

    پاسخ

    جالبه که براي آتو گرفتن از من وقت گذاشتي و نوشته هاي ديگرم رو خوندي..
     <      1   2