سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتگوی رو در رو...

نظر

 

در راستای افزایش بصیرت:

امام خامنه ای:

"بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از امام حسین(ع) برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت."

تحلیل من: باید خیلی خیلی مواظب احوالات خودمون باشیم و همچنین اینکه مواظب باشیم مغرور نشیم ازینکه از یکی دوتا امتحان و فتنه سربلند بیرون اومدیم چون ممکنه به روزگار شمر و امثالهم گرفتار بشیم.

پ.ن.: 1_این فرموده آقا در قالب یک پیامک برام اومد.

2_بیشتر از یه ماه از تاریخ آخرین پست میگذره و این به ای معنی نیست که چیزی برای نوشتن وجود نداره بلکه حوصله ای نبوده و وقتی!

اینروزها من خوب خوبم(از لحاظ روحی) اما نمیدونم چرا کسانی که منو دیر به دیر می بینند هربار که با هم تلفنی صحبت میکنیم بهم میگن حالت خوب نیس بی انرژی حرف میزنی، یا اینکه میگن انگار خسته ای... خلاصه کلی موج منفی اما من انگار خوبم!

3_اینروزها ایام عزاداریهاست و داریم آخرین زورمون رو میزنیم که از محرم و صفر سربلند بیرون بیایم. امام رئوف ما هم اینروزها حسابی سرش شلوغ شده. مهموناش دارن یکی یکی از راه میرسن. کاشکی بشه ما هم به مهموناش خدمت کنیم.


نظر

بیانات امام خامنه ای در درس خارج فقه/ ? دی

“… واقعاً یکى از چیزهایى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست شان را، یا قلم شان را، یا وبلاگ شان را آزاد نکنند که هر چه به دهان شان آمد، آن را بگویند؛ این جور نیست، چون وسائل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه‌ اینها می‌شود؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد… امروز یک جریان صحیح و حقّى در جامعه‌ ما وجود دارد، جریانهاى باطلى هم وجود دارد که به انواع و اقسام طرق می خواهند جامعه را خراب کنند، انقلاب را منحرف کنند؛ در این شکى نیست. آدمهایى هم در رأس این جریانات هستند. چه لزومى دارد که انسان به این آدم ها تهمت بزند. چه لزومى دارد که غیبت اینها را بکند. حرف آشکار اینقدر دارند؛ همان حرفهاى آشکار را بیان بکنند، تبیین بکنند، توضیح بدهند، مطلب روشن خواهد شد؛ هیچ نیازى به غیبت کردن نیست که آدم بگوید حالا ما براى اصلاح مثلاً غیبت می کنیم.”

به فرموده حضرت آقا ما باید خیلی مواظب نوشتنمان در این فضای مجازی باشیم. برخی مطالب وبلاگ من هم مشمول این سخنان قرار می گیرند. تمام سعی خودم را می کنم که این سخن را سرلوحه قرار دهم و ازین به بعد حواسم بیشتر جمع باشد.

امروز سالروز یوم الله 9 دی است. من پارسال نتونستم برم راهپیمایی و کلی اشک ریختم پای تلویزیون. کلی برای دوستان بی بصیرت خودم که از پارسال باهاشون قطع رابطه کردم دل سوزوندم و البته دیده ام که هنوز گوششون به دهن یه مشت ملعون از خدا بی خبر توی شبکه های اونوریه.

بیانات امام خامنه ای در دیدار با مردم گیلان:

"ملت ایران همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با ابتکار، فداکاری، شجاعت و حضور در صحنه، بر دشمن غلبه کرد، در هشت ماه جنگ نرم هم با عنایت خداوند متعال از خود مهارتی مثال زدنی نشان داد و در نهم دی سال گذشته به برکت یاد حضرت سیدالشهدا علیه السلام و با همت، بصیرت، آگاهی، و هوشیاری خود، بساط فتنه گران را جمع کرد."
 

من آدمی نیستم که بتونم در رابطه با شکوه و عظمت 9 دی حرفی بزنم اما به قول حسین قدیانی:شان 9دی از صفحات تقویم بالاتر است. 9 دی ترجمه عاشوراست به زبان انقلاب اسلامی. 9 دی تجربه عاشوراست به زبان بسیجیان خامنه ای که می توان تا کربلا رفت اما با حسین برگشت ولی زینب به اسیری نرود.